середа, 12 травня 2021 р.

13.05.2021 ІІ курс П М -19 Українська мова (Контрольна робота)

Шановні студенти, це останнє заняття, підсумкове. Прохання протягом дня надіслати скрін виконаної роботи. Не забувайте вказувати дату заняття, тему, прізвище виконавця і шифр групи


 Тема заняття: Контрольна робота по темі "Практична риторика"


У зошиті виконуєте завдання.  Питання нумеруйте, але не переписуйте. 
Письмове завдання обов'язкове!!!


РИТОРИКА ЯК МИСТЕЦТВО

1.    Риторика як мистецтво виникла:
А в Давньому Римі 1500 років тому;
Б в Стародавній Греції 2500 років тому;
В у Єгипті 1000 років тому;
Г у Китаї 2500 років тому.
  2. Схематично формулу мовленнєвої діяльності можна зобразити так:
А хто – звідки – чому - за якої умови;  
Б що - про кого - як довго – з якою метою;
В хто – кому – чому - про що – де – коли;
Г звідки – що – хто – коли – чому.
3 У мовленнєвій ситуації адресант – це:
А людина, до якої звернена мова;
Б слухач, аудиторія;
В ініціатор діалогу;
Г учні класу.
   4.    Викликає в аудиторії довіру й серйозне сприйняття така особливість мовця:
А чарівність;
Б доброзичливість;
В обізнаність;
Г об’єктивність.
.   5. До попередньої підготовки тексту до виступу належать усі елементи, ОКРІМ:
А виступ перед аудиторією;
Б формулювання мети;
В збирання матеріалу;
Г репетиція.
  6.    Установіть відповідність між видами символічних жестів оратора та їх суттю:

1.    жест категоричності                          А пальці чи долоні рук з’єднуються;

2.    жест протиставлення                      Б шабельна відмашка пальцями правої
                                                                    руки;
3.    жест об’єднання                             В схрещені на грудях руки;
 4.    жест узагальнення                          Г руки виконують у повітрі рух "там" і            
                                                                                  «тут»;
                                               Д описування овалу в повітрі одночасно
                                                                                    обома руками.

  7.    Напишіть вільне есе (до однієї сторінки) на тему « Що я вважаю обтяжливим, нудним, але потрібним».

Немає коментарів:

Дописати коментар