Шановні студенти, це останнє заняття, підсумкове. Прохання протягом дня надіслати скрін виконаної роботи. Не забувайте вказувати дату заняття, тему, прізвище виконавця і шифр групи
Тема заняття: Контрольна робота по темі "Практична риторика"
У зошиті виконуєте завдання. Питання нумеруйте, але не переписуйте.
Письмове завдання обов'язкове!!!
РИТОРИКА ЯК МИСТЕЦТВО
1. Риторика як мистецтво виникла:А в Давньому Римі 1500 років тому;Б в Стародавній Греції 2500 років тому;В у Єгипті 1000 років тому;Г у Китаї 2500 років тому.2. Схематично формулу мовленнєвої діяльності можна зобразити так:А хто – звідки – чому - за якої умови;Б що - про кого - як довго – з якою метою;В хто – кому – чому - про що – де – коли;Г звідки – що – хто – коли – чому.3 У мовленнєвій ситуації адресант – це:А людина, до якої звернена мова;Б слухач, аудиторія;В ініціатор діалогу;Г учні класу.4. Викликає в аудиторії довіру й серйозне сприйняття така особливість мовця:А чарівність;Б доброзичливість;В обізнаність;Г об’єктивність.. 5. До попередньої підготовки тексту до виступу належать усі елементи, ОКРІМ:А виступ перед аудиторією;Б формулювання мети;В збирання матеріалу;Г репетиція.6. Установіть відповідність між видами символічних жестів оратора та їх суттю:1. жест категоричності А пальці чи долоні рук з’єднуються;2. жест протиставлення Б шабельна відмашка пальцями правоїруки;3. жест об’єднання В схрещені на грудях руки;4. жест узагальнення Г руки виконують у повітрі рух "там" і«тут»;Д описування овалу в повітрі одночаснообома руками.7. Напишіть вільне есе (до однієї сторінки) на тему « Що я вважаю обтяжливим, нудним, але потрібним».
Немає коментарів:
Дописати коментар