Шановні студенти, чекаю скрін контрольної роботи 6.05.2020!!!!!
Тема заняття: Контролбьна робота по темі "Практична риторика"
У зошиті виконуєте завдання. Питання нумеруйте, але не переписуйте.
Письмове завдання обов'язкове!!!
4. жест узагальнення Г руки виконують у
повітрі рух "там" і
Тема заняття: Контролбьна робота по темі "Практична риторика"
У зошиті виконуєте завдання. Питання нумеруйте, але не переписуйте.
Письмове завдання обов'язкове!!!
РИТОРИКА ЯК МИСТЕЦТВО
11. Риторика як мистецтво виникла:
А в Давньому
Римі 1500 років тому;
Б в
Стародавній Греції 2500 років тому;
В у Єгипті 1000
років тому;
Г у Китаї 2500
років тому.
2. Схематично формулу
мовленнєвої діяльності можна зобразити так:
А хто – звідки
– чому - за якої умови;
Б що - про
кого - як довго – з якою метою;
В хто – кому –
чому - про що – де – коли;
Г звідки – що
– хто – коли – чому.
33. У мовленнєвій
ситуації адресант – це:
А людина, до
якої звернена мова;
Б слухач,
аудиторія;
В ініціатор
діалогу;
Г учні класу.
4. Викликає в аудиторії
довіру й серйозне сприйняття така особливість мовця:
А чарівність;
Б доброзичливість;
В обізнаність;
Г
об’єктивність.
. 5. До попередньої
підготовки тексту до виступу належать усі елементи, ОКРІМ:
А виступ перед
аудиторією;
Б формулювання
мети;
В збирання
матеріалу;
Г репетиція.
6.
Установіть
відповідність між видами символічних жестів оратора та їх суттю:
1. жест категоричності А пальці чи долоні
рук з’єднуються;
2. жест протиставлення Б шабельна відмашка
пальцями правої
руки;
3. жест об’єднання В схрещені
на грудях руки;
«тут»;
Д описування овалу в
повітрі одночасно
обома руками.
7. Напишіть вільне есе (до однієї сторінки) на тему « Що я вважаю обтяжливим,
нудним, але потрібним».
Немає коментарів:
Дописати коментар