Шановін студенти, це останнє заняття. Чекаю на ваші роботи до 17.00.
Надсилайте скрін роботи, вказуючи прізвище, шифр групи!!!
Тема заняття: Контролбьна робота по темі "Практична риторика"
У зошиті виконуєте завдання. Питання нумеруйте, але не переписуйте.
Письмове завдання обов'язкове!!!
Надсилайте скрін роботи, вказуючи прізвище, шифр групи!!!
Тема заняття: Контролбьна робота по темі "Практична риторика"
У зошиті виконуєте завдання. Питання нумеруйте, але не переписуйте.
Письмове завдання обов'язкове!!!
РИТОРИКА ЯК МИСТЕЦТВО
11. Риторика як мистецтво виникла:
А в Давньому Римі 1500 років тому;
Б в Стародавній Греції 2500 років тому;
В у Єгипті 1000 років тому;
Г у Китаї 2500 років тому.
2. Схематично формулу мовленнєвої діяльності можна зобразити так:
А хто – звідки – чому - за якої умови;
Б що - про кого - як довго – з якою метою;
В хто – кому – чому - про що – де – коли;
Г звідки – що – хто – коли – чому.
33. У мовленнєвій ситуації адресант – це:
А людина, до якої звернена мова;
Б слухач, аудиторія;
В ініціатор діалогу;
Г учні класу.
4. Викликає в аудиторії довіру й серйозне сприйняття така особливість мовця:
А чарівність;
Б доброзичливість;
В обізнаність;
Г об’єктивність.
. 5. До попередньої підготовки тексту до виступу належать усі елементи, ОКРІМ:
А виступ перед аудиторією;
Б формулювання мети;
В збирання матеріалу;
Г репетиція.
6. Установіть відповідність між видами символічних жестів оратора та їх суттю:
1. жест категоричності А пальці чи долоні рук з’єднуються;
2. жест протиставлення Б шабельна відмашка пальцями правої
руки;
3. жест об’єднання В схрещені на грудях руки;
4. жест узагальнення Г руки виконують у повітрі рух "там" і
«тут»;
Д описування овалу в повітрі одночасно
обома руками.
7. Напишіть вільне есе (до однієї сторінки) на тему « Що я вважаю обтяжливим, нудним, але потрібним».
Немає коментарів:
Дописати коментар