Шановні студенти, уважно читайте матеріал і завдання для виконання. Якщо виникають питання, то пишіть . Надсилайте скрін своїх робіт на мою пошту. Зазначайте дату заняття згідно розкладу, вказуйте своє прізвище, шифр групи.
Тема заняття: Моріс Метерлінк Концепція символістського театру. Драма - феєрія "Синій птах".
1. Записати у зошит основне
2.Прочитати і законспектувати біографію Метерлінка у параграфі підручника
на С.187 - 190
https://pidruchnyk.com.ua/1146-zarubizhna-literatura-10-klas-nikolenko.html
3. Читати драму "Синій птах" або переглянути кінострічку
https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI
можна ознайомитися з сюжетом твору за посиланням
https://dovidka.biz.ua/siniy-ptah-skorocheno/
Тема заняття: Моріс Метерлінк Концепція символістського театру. Драма - феєрія "Синій птах".
1. Записати у зошит основне
М.
Метерлінка вважають засновником символістського театру. Хоча він ніби й не був
у прямому розумінні слова релігійною людиною, однак через містицизм межа між
вірою в Бога і світоглядом драматурга майже зникла. Місце Бога в його
світогляді посіло ще більш невиразне і невизначене поняття — Невідоме. Трибуною
Невідомого став символістський театр Метерлінка — «театр смерті».
Усім
керувало Невідоме, над світом панували небачені, «фатальні сили, наміри,
які нікому не відомі». Часом Невідоме набувало вигляду смерті, але лише
часом — подальша конкретизація цієї загадки неможлива людина — жертва.
Невідомого, безсила й жалюгідна істота, віддана у полон «байдужої ночі».
Відповідно «наша смерть керує нашим життям, і наше життя не має іншої мети,
ніж наша смерть».
Усе
символічне у «театрі смерті», усе — лише натяк на Невідоме. Людина залишена наодинці
із загадкою, із Невідомим. Драматичний конфлікт звужений, усі перипетії, усі
можливі ускладнення зняті. «Театр смерті» був першою фазою драматургії
Метерлінка.
На
початку 1890-х рр. митець переглянув свою символістську концепцію. І від
«театру смерті» перейшов до «театру надії». Тож наступні п’єси Метерлінка
відрізнялися від «театру мовчання». Наприклад, у п’єсі «Смерть Тентажіля»
(1894) смерті протиставлено кохання. Сестри Тентажіля прагнуть визволити його
з-під влади Невідомого. І це вже не статична драма — герої стали до боротьби з
Невідомим. Тепер, на думку письменника, найважливішим стало «людство»,
часткою якого були «ми», а «бідність, праця без надії, злидні,
голод, рабство» — це слова не Божої волі, а «наша власна справа».
Письменник прагнув переробити містику, песимізм, оспівував активність,
боротьбу, пізнання, а в плані естетичному подальший шлях драматурга пролягав
від символізму до романтизму, від «театру смерті» до «театру надії»
Найвідоміший твір цього періоду — «Синій птах».
2.Прочитати і законспектувати біографію Метерлінка у параграфі підручника
на С.187 - 190
https://pidruchnyk.com.ua/1146-zarubizhna-literatura-10-klas-nikolenko.html
3. Читати драму "Синій птах" або переглянути кінострічку
https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI
можна ознайомитися з сюжетом твору за посиланням
https://dovidka.biz.ua/siniy-ptah-skorocheno/
Немає коментарів:
Дописати коментар