Шановні студенти, нагадую, що скрін ваших робіт я чекаю на пошту.
( annagoryana84@gmail.com )
Тема заняття: Тема заняття: Моріс Метерлінк Концепція символістського театру. Драма - феєрія "Синій птах".
1. Записати у зошит основне
2.Прочитати і законспектувати біографію Метерлінка у параграфі підручника
на С.187 - 190
https://pidruchnyk.com.ua/1146-zarubizhna-literatura-10-klas-nikolenko.html
3. Читати драму "Синій птах" або переглянути кінострічку
https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI
можна ознайомитися з сюжетом твору за посиланням
https://dovidka.biz.ua/siniy-ptah-skorocheno/
( annagoryana84@gmail.com )
Тема заняття: Тема заняття: Моріс Метерлінк Концепція символістського театру. Драма - феєрія "Синій птах".
1. Записати у зошит основне
М. Метерлінка вважають засновником символістського театру. Хоча він ніби й не був у прямому розумінні слова релігійною людиною, однак через містицизм межа між вірою в Бога і світоглядом драматурга майже зникла. Місце Бога в його світогляді посіло ще більш невиразне і невизначене поняття — Невідоме. Трибуною Невідомого став символістський театр Метерлінка — «театр смерті».
Усім керувало Невідоме, над світом панували небачені, «фатальні сили, наміри, які нікому не відомі». Часом Невідоме набувало вигляду смерті, але лише часом — подальша конкретизація цієї загадки неможлива людина — жертва. Невідомого, безсила й жалюгідна істота, віддана у полон «байдужої ночі». Відповідно «наша смерть керує нашим життям, і наше життя не має іншої мети, ніж наша смерть».
Усе символічне у «театрі смерті», усе — лише натяк на Невідоме. Людина залишена наодинці із загадкою, із Невідомим. Драматичний конфлікт звужений, усі перипетії, усі можливі ускладнення зняті. «Театр смерті» був першою фазою драматургії Метерлінка.
На початку 1890-х рр. митець переглянув свою символістську концепцію. І від «театру смерті» перейшов до «театру надії». Тож наступні п’єси Метерлінка відрізнялися від «театру мовчання». Наприклад, у п’єсі «Смерть Тентажіля» (1894) смерті протиставлено кохання. Сестри Тентажіля прагнуть визволити його з-під влади Невідомого. І це вже не статична драма — герої стали до боротьби з Невідомим. Тепер, на думку письменника, найважливішим стало «людство», часткою якого були «ми», а «бідність, праця без надії, злидні, голод, рабство» — це слова не Божої волі, а «наша власна справа». Письменник прагнув переробити містику, песимізм, оспівував активність, боротьбу, пізнання, а в плані естетичному подальший шлях драматурга пролягав від символізму до романтизму, від «театру смерті» до «театру надії» Найвідоміший твір цього періоду — «Синій птах».
2.Прочитати і законспектувати біографію Метерлінка у параграфі підручника
на С.187 - 190
https://pidruchnyk.com.ua/1146-zarubizhna-literatura-10-klas-nikolenko.html
3. Читати драму "Синій птах" або переглянути кінострічку
https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI
можна ознайомитися з сюжетом твору за посиланням
https://dovidka.biz.ua/siniy-ptah-skorocheno/
Немає коментарів:
Дописати коментар