Тема заняття: Ренесанс в Англії. Вільям Шекспір. Здобутки драматурга. "Гамлет". Провідні мотиви твору.
1. Перевірка дз. Бесіда:
1. Назвіть основні культурні епохи між античністю та Просвітництвом. Укажіть їхніх представників у літературі.
2. Що ви знаєте про В. Шекспіра? За якої доби творив цей митець?
3. У чому полягає «шекспірівське питання»?
4. Які твори В. Шекспіра ви можете назвати? Які з них ви прочитали?
5. Які особливості театру Шекспіра?
6. Пригадайте, що таке сонет. Сонети яких авторів ви читали на уроках зарубіжної літератури? За яких часів було написано ці твори?
7. Як ви розумієте поняття «вічний образ»? Наведіть приклади таких образів.
2. Прочитати монолог Гамлета.
Які почуття він викликає?
Що хвилює принца?
Яким постає образ принца з тексту?
С.61-62
https://pidruchnyk.com.ua/1143-zarubizhna-10-klas-isaeva-standart.html
3. Стисло схарактеризуйте трагедію «Гамлет».
За яких часів і де відбувається дія п’єси? Чи можна назвати «Гамлета» історичним твором? Чому? Розкажіть про головного героя трагедії.
Чому Гамлет вважав матір зрадницею?
Як вбивця короля видав себе? Як у цьому переконався принц?
Чому це твір трагедія?
4. Скласти паспорт твору.
Домашнє завдання: написати контрольний твір на одну з тем:
-"Образ хороброго мореплавця Одісея у поемі Гомера"
-"Гуманістичні ідеї Данте у творі "Божественна комедія""
-"Новаторство трагедії Шекспіра."
-"Чому образ Гамлета став вічним?"
Немає коментарів:
Дописати коментар