Шановні студенти, нагадую, що роботи слід надсилати до 20.00 у день заняття. Не забувайте зазначати тему заняття, дату за розкладом. Зазначайте своє прізвище і шифр групи.
Тема заняття: Чергування у/в, і/й як засіб милозвучності.
1. Переглянути експрес урок за посиланням.
Написати конспект правил
https://www.youtube.com/watch?v=rb_tCVulWsU
або
https://www.youtube.com/watch?v=h23jBOeARVw
або опрацювати параграф № 23 С.72-73
https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
2. Виконати завдання:
1) Списати речення, вставляючи необхідний прийменник або сполучник. Вибір обґрунтувати.
Лопушани пам’ятають
славні (і, й) трагічні сторінки історії. (У, в) році 1512 з’явилась перша
письмова згадка про наше село. Ім’я
Максима Бойка зі США тісно пов’язане з
Лопушне. Адже тут він народився. Жителі поважають традиції села (і, й) родини.
Про добробут (і, й) красу Лопушне дбають і дорослі, і діти.
2) У першу колонку записати словосполучення, у яких нічого не потрібно виправляти, а в другу – ті, у яких допущені помилки у вживанні у –в, і –й.
Жителі й гості, окрилений й піднесений, етнограф і
фольклорист Володимир Гнатюк, пам’ятати і передавати нащадкам, радість у душі,
йдуть в ногу, новобудови в селі, Лопушне й Волиця.
Ввести три словосполучення у
речення. ( скласти три речення з різними словосполученнями)
3) Виконати вправу № 7 С. 75 підручника
Немає коментарів:
Дописати коментар